منتديات طعم البيوت

منتدى شامل يقدم كل ما يهم الأسرة من اسلاميات وثقافة ومعلومات وصحة الطفل وآدم وحواء وهوايات وترفيه والعاب وصور وفيديو وموسوعات وتكنولوجيا
الرئيسيةالمجلةمركز ألعاب المنتديأحدث الصورالبوابةالتسجيلدخول
أهلا بكم في اقسام منتدى طعم البيوت
سحابة الكلمات الدلالية
المواضيع الأخيرة goweto_bilobed أغنية كان في منصب - برنامج " أسعد الله مسائكم " من «حمادة» إلى كل «توتو»..! Alarm10 الأحد 17 أبريل 2016, 10:59 am من طرفgoweto_bilobed أغنية إياك ترشح أي حد - برنامج " أسعد الله مسائكم " من «حمادة» إلى كل «توتو»..! Alarm10 الأحد 17 أبريل 2016, 10:58 am من طرفgoweto_bilobed أغنية أنا مرتضي - برنامج " أسعد الله مسائكم " من «حمادة» إلى كل «توتو»..! Alarm10 الأحد 17 أبريل 2016, 10:57 am من طرفgoweto_bilobed أغنية الهاشتاج - برنامج " أسعد الله مسائكم " من «حمادة» إلى كل «توتو»..! Alarm10 الأحد 17 أبريل 2016, 10:57 am من طرفgoweto_bilobed أغنية لو ناوي تقاطع - برنامج " أسعد الله مسائكم " من «حمادة» إلى كل «توتو»..! Alarm10 الأحد 17 أبريل 2016, 10:56 am من طرفgoweto_bilobed أغنية هترشح - برنامج " أسعد الله مسائكم " من «حمادة» إلى كل «توتو»..! Alarm10 الأحد 17 أبريل 2016, 10:55 am من طرفgoweto_bilobed أغنية كان في مرة - برنامج " أسعد الله مسائكم " من «حمادة» إلى كل «توتو»..! Alarm10 الأحد 17 أبريل 2016, 10:43 am من طرفgoweto_bilobed أغنية البرنامج الانتخابي - برنامج " أسعد الله مسائكم " من «حمادة» إلى كل «توتو»..! Alarm10 الأحد 17 أبريل 2016, 10:42 am من طرفgoweto_bilobed أغنية يا شعبي يا نور العين - برنامج " أسعد الله مسائكم " من «حمادة» إلى كل «توتو»..! Alarm10 الأحد 17 أبريل 2016, 10:42 am من طرفgoweto_bilobed أغنية متبقاش غبي - برنامج " أسعد الله مسائكم " من «حمادة» إلى كل «توتو»..! Alarm10 الأحد 17 أبريل 2016, 10:41 am من طرفgoweto_bilobed أغنية كمالة بشرة خير - برنامج " أسعد الله مسائكم " من «حمادة» إلى كل «توتو»..! Alarm10 الأحد 17 أبريل 2016, 10:40 am من طرفgoweto_bilobed أغنية ما تحسبوش الإنتخابات - برنامج " أسعد الله مسائكم " من «حمادة» إلى كل «توتو»..! Alarm10 الأحد 17 أبريل 2016, 10:39 am من طرفgoweto_bilobed أغنية حمدين Vs السيسي - برنامج " أسعد الله مسائكم " من «حمادة» إلى كل «توتو»..! Alarm10 الأحد 17 أبريل 2016, 10:39 am من طرفgoweto_bilobed أغنية الموقف إتحسم - برنامج " أسعد الله مسائكم " من «حمادة» إلى كل «توتو»..! Alarm10 الأحد 17 أبريل 2016, 10:37 am من طرفgoweto_bilobed أوبريت الشد العضلي - برنامج " أسعد الله مسائكم " من «حمادة» إلى كل «توتو»..! Alarm10 الأحد 17 أبريل 2016, 10:34 am من طرفgoweto_bilobed أغنية البلد كبيرة يا ريس - برنامج " أسعد الله مسائكم " من «حمادة» إلى كل «توتو»..! Alarm10 الأحد 17 أبريل 2016, 10:32 am من طرفgoweto_bilobed توكيل صيانة اندست 19058 من «حمادة» إلى كل «توتو»..! Alarm10 الأربعاء 06 أبريل 2016, 12:13 am من طرفgoweto_bilobed توكيل صيانة سونى 19058 من «حمادة» إلى كل «توتو»..! Alarm10 الأربعاء 06 أبريل 2016, 12:10 am من طرفgoweto_bilobed صيانة ايديال زانوسى 19058 من «حمادة» إلى كل «توتو»..! Alarm10 الأربعاء 06 أبريل 2016, 12:06 am من طرفgoweto_bilobed الخميس , 31 اذار , 2016 برج العقرب من «حمادة» إلى كل «توتو»..! Alarm10 الخميس 31 مارس 2016, 12:15 pm من طرف

شاطر

من «حمادة» إلى كل «توتو»..!

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوع{الموضوع}
Dalal
صاحبة المنتدى
صاحبة المنتدى
Dalal

D
مصر
انثى
الابراج : السرطان
المزاج : مهمومة ببلدي
تعاليق : ربّـــــي اغفر لـي ولوالـديّ
وارحمهما كمــا ربيـــــانـي
صـــغيرا واجزهمــــــــــــا
بالاحســان احســـــــــــــانا
وبالسيئات عفوا وغفـــرانا
رسالة sms :
يـــــارب
اعطني قلباً كبيراً
يتسع لكل الناس
الصغيرقبل الكبير
الضعيف قبل القوي
واعطني ذاكرتين
ذاكرة ضعيفة تنسي الإساءة
وذاكرة قوية تتذكر الأحسان

دعاء  : من «حمادة» إلى كل «توتو»..! 189356125
من «حمادة» إلى كل «توتو»..! IKmsQ6 اوسمتي : من «حمادة» إلى كل «توتو»..! LhCzmCمن «حمادة» إلى كل «توتو»..! رابط صورة الوساممن «حمادة» إلى كل «توتو»..! رابط صورة الوساممن «حمادة» إلى كل «توتو»..! رابط صورة الوسام من «حمادة» إلى كل «توتو»..! رابط صورة الوسام

من «حمادة» إلى كل «توتو»..! Empty
مُساهمةموضوع: من «حمادة» إلى كل «توتو»..!   من «حمادة» إلى كل «توتو»..! Alarm10الإثنين 04 فبراير 2013, 3:55 am

من «حمادة» إلى كل «توتو»..! 23_2010660
مجدى الجلاد

«مش عارف انتم زعلانين منى ليه»؟!..

فضيحة «حمادة صابر» اللى باع نفسه وخاف من «الداخلية».. «المسحول الجبان» اللى بنته كذّبته فى برامج الفضائيات.. الصعيدى اللى دمه مش حامى زى أهله.. واللى.. واللى.. واللى..!

اسمحوا لى أن أقول لكم من مرقدى فى مستشفى الشرطة إنكم أجبن منى، وأندل منى.. أيوه أنا اتسحلت واتعجنت ضرب أمام الاتحادية.. أيوه الأمن قلّعنى هدومى وجرجرنى فى الأرض.. أيوه ضباط الداخلية باتوا فى غرفتى ليلتها، وضغطوا علىّ، وهددونى، ووعدونى بوظيفة.. أيوه أنا كداب.. وعارف انكم عارفين إنى كداب.. بس الجدع فيكم، والملاك منكم ييجى يحاسبنى..!

أنا جبان؟!
ماشى جبان.. بس كنت أشجع منكم كلكم، ونزلت كل المظاهرات منذ ثورة يناير حتى الآن.. كنت أواجه الموت فى كل لحظة، بينما تكتفون بالفرجة فى الفضائيات.. كنت شجاعاً، وكنتم جبناء.. كدابين زفة.. تتفرجون علينا وأنتم تجلسون فى التكييف وتأكلون حتى تملأوا الكروش «برافو يا حمادة.. شاطر يا حمادة.. لا تتراجع.. لا تستسلم.. وربنا معاك يابنى».. ثم «السلامو عليكم».. !

أنا كداب؟!..
أيوه أنا كداب.. بس كداب يعيش مع نصابين وأفاقين ومنافقين.. طيب أنا طول عمرى غلبان وصادق وشريف.. أخدت إيه؟!.. سأقول لكم ماذا أخذت: غرفة واحدة أعيش فيها أنا وزوجتى وأبنائى الثلاثة.. الحمام مشترك، وزوجتى وبنتى اللى على وش جواز تعيشان مع «عفريت العين والنظرة».. نفسى نعيش فى شقة منفصلة ولو غرفة واحدة.. بس إزاى وأنا عامل أرزقى أشتغل يوم وعشرة لأ.. وولادى الثلاثة لهم حقوق.. أسرة شريفة، بتحلم طول عمرها بالستر.. فين الستر فى مصر يا شرفاء «الزفة»؟!

ثم إننى كدبت مرة واحدة فى بحر كدب كبير.. هُمّه يعنى الإخوان ما كدبوش كدب «السنين».. ولاّ يعنى الريّس مرسى ما كدبش كدب «التنين».. ولاّ المعارضة وجبهة «الإنقاذ» اللى قاعدين يتفرجوا علينا واحنا بنتسحل ما كدبوش كدب «الديناصور».. ولاّ الإعلام ما بيكدبش زى ما بيتنفس..؟! كلهم كدابين وضلالية، إشمعنى أنا ما اكدبش مرة واحدة، وأسكن فى شقة، وأتعين فى الحكومة.. ولاّ انتم حلال عليكم تركبوا الكراسى وتسكنوا القصور وتهبروا الملايين وتاكلو «لحمة ع الفطار» وحرام على الغلابة يحلموا بلقمة حاف بس دايمة بـ«كدبة واحدة»؟!

أنا جاهل والداخلية ضحكت علىّ..؟!
أيوه أنا جاهل.. بس عايش مع شعب أغلبه جاهل.. أعمى بين عميان.. أشطرهم «أعور».. وكمان هوّ أنا اتولدت جاهل وقررت أعيش أمى.. هوّ حد علمنى وقلت لأ..؟! أنا زى ملايين غيرى، فتحوا عينهم على بلد لا يرحم الفقراء.. معاك فلوس يبقى تتعلم.. غلبان يبقى خليك جاهل و«حياة أمك».. معاك فلوس يبقى تتعالج.. مسكين يبقى تعيش مريض وتموت «حشرة» وتدّفن فى أى حفرة زى الصراصير.. وإذا ربنا كرمك تموت فى حادثة قطر أو البيت القديم يقع على أم راسك انت وأهلك.. كده مش هتكون صرصار.. هتاخد «ترقية موت».. هتموت كلب، وأهلك يقبضوا على روحك تلات تلاف جنيه.!

أنا رخيص..؟!
.. أيوه.. بس ولادى غاليين عندى.. والجوع كافر.. والفقر ملحد.. والحاجة قاتلة.. هُمّه يعنى الملايين اللى بيختاروا الإخوان فى الانتخابات بكيلو سكر وإزازة زيت أحسن منى.. ولاّ أرخص منى..؟! كلنا أرخص من بعض.. مصر كانت قاسية علينا جداً.. مصر وضعتنا فى «فاترينة».. لأ مش «فاترينة».. دى «فرشة» رخيصة فى سوق عشوائى.. وحكامنا وقفوا ينادوا «مين يشترى..؟!».. يشترى مبارك.. يشترى الإخوان.. يشترى مرسى.. تشترى الداخلية.. كله واحد.. البضاعة الرخصية لها مليون مشترى..! وربنا يكفيكم قهر الرجال.

هيه كلمة واحدة أقولها لكل من رمانى بحجر:
أنا «حمادة».. أيوه أنا «حمادة».. بس كلكم «توتو»..!

http://www.ta3m-elbyoot.com/forum
dolly
كبار الشخصيات
كبار الشخصيات
dolly

D
مصر
انثى
الابراج : الجدي
المزاج : لله الحمد من قبل و من بعد
تعاليق : عش ما شئت .. فانك ميت..
و احبب من شئت .. فانك مفارقه..
و اعمل ما شئت .. فانك مجازى به..
رسالة sms : على اسم مصر
التاريخ يقدر يقول ما شاء..
انا مصر عندى احب و اجمل الاشياء

من «حمادة» إلى كل «توتو»..! IKmsQ6 اوسمتي : من «حمادة» إلى كل «توتو»..! O2eU1من «حمادة» إلى كل «توتو»..! JnLI2من «حمادة» إلى كل «توتو»..! V1Il3من «حمادة» إلى كل «توتو»..! J1isn من «حمادة» إلى كل «توتو»..! رابط صورة الوسام

مُساهمةموضوع: رد: من «حمادة» إلى كل «توتو»..!   من «حمادة» إلى كل «توتو»..! Alarm10الثلاثاء 05 فبراير 2013, 11:19 am

فعلا كلنا توتو
بس عشان خوفنا و سكتنا و رضينا اول ما شوفنا منظر الاخوان يوم اعلان نتيجة الانتخابات ف الميدان
ناس صرخت وقالوا النتيجة اتزورت
قلنا خلاص بقى سيبوا البلد تمشي
عاوزين استقرار وأمن
سيبوهم يحكموا طالما هيموتوا علي الكرسي كده
يمكن الخير ييجى منهم
كلنا توتو
عشان مفيش محامى شريف و بيحب البلد اكتر من برامج التوك شو
قدر يقف ورا الناس اللى اتضربت من الاخوان ادام قصر الاتحادية و الفيديوهات و الضحايا و الشهود موجودين
ولا وقف للى حاصروا الدستورية و هما معروفين
كلنا توتو
عشان فينا ناس قاطعت الاستفتاء على دستور و عارفين مقدما النتيجة نعم
طب كنت انزل و قول لا يمكن كانت تفرق
كلنا توتو
عشان موقفناش ورا وكلاء النيابة اللى وقفوا ضد تعيين النائب العام الجديد
كلنا توتو
عشان سكتنا و رضينا ان مجلس الشورى اللى نتيجته طلعت من 7% بس ناخبين و اتحول لاخطر مؤسسة لتمرير تشريعات الاخوان
كلنا توتو و مفيناش الا حمادة واحد بس

https://ta3m-elbyoot.forum.st/forum
Dalal
صاحبة المنتدى
صاحبة المنتدى
Dalal

D
مصر
انثى
الابراج : السرطان
المزاج : مهمومة ببلدي
تعاليق : ربّـــــي اغفر لـي ولوالـديّ
وارحمهما كمــا ربيـــــانـي
صـــغيرا واجزهمــــــــــــا
بالاحســان احســـــــــــــانا
وبالسيئات عفوا وغفـــرانا
رسالة sms :
يـــــارب
اعطني قلباً كبيراً
يتسع لكل الناس
الصغيرقبل الكبير
الضعيف قبل القوي
واعطني ذاكرتين
ذاكرة ضعيفة تنسي الإساءة
وذاكرة قوية تتذكر الأحسان

من «حمادة» إلى كل «توتو»..! IKmsQ6 اوسمتي : من «حمادة» إلى كل «توتو»..! LhCzmCمن «حمادة» إلى كل «توتو»..! رابط صورة الوساممن «حمادة» إلى كل «توتو»..! رابط صورة الوساممن «حمادة» إلى كل «توتو»..! رابط صورة الوسام من «حمادة» إلى كل «توتو»..! رابط صورة الوسام

مُساهمةموضوع: رد: من «حمادة» إلى كل «توتو»..!   من «حمادة» إلى كل «توتو»..! Alarm10الأحد 10 فبراير 2013, 11:18 pm

والله عندك حق يا دوللي
لكن ليه بقينا (توتو) ؟؟؟
لأننا شوفنا بأعيننا ان مافيش فايدة في البلد دي
إلا لو الأخوان سابوا الحكم بلا رجعة
كل حاجة بقت في جيوبهم الحكم والقوانين والشورى وشوفي القوانين الجديدة
ده غير الكوسة والمحسوبية والواسطة واستغلال النفوذ وإسمعى كلام وزير العدل أحمد مكي
بعد تعيين ابنه في قطر بمبلغ 50 الف جنية شهريا
ده غير الكدب والتدليس وشوفي التقارير الصادرة عن الشهداء
تفتكري بعد كل ده ممكن نتعامل بالقانون
أو ندافع بشهامة زمان عن اي حد ونطالب بحقوقنا او حقوقه ؟؟؟
للأسف الشديد وكلي الم ..لا أعتقد..
قالوا نتحاور..تحاوروا والنتيجة كبيييييييييير0
منتهى الديموقراطية انك تسمع كل الأطراف المتفق معك والمخالف
ولكن تعمل ماتراه يناسبك وحسب اجندتك الخاصة

هي دي ديموقراطية الأخوان يا دوللي
يعني قولوا وعبروا وفضفضوا يا حلويين
وانا أمشي بدماغي او بدماغ المرشد مش فارقة
مبارك قال على الثوار (خليهم يتسلوا)
ومرسي بيقول على الشعب كله (خليهم يتشلوا)
ولا حول ولا قوة إلا بالله العلي العظيم.
من «حمادة» إلى كل «توتو»..! 70488369

http://www.ta3m-elbyoot.com/forum

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1
َ

مواضيع مماثلة

-
» كل سنة و انت طيب يا حمادة
»  الحمد لله على سلامتك يا حمادة
» نانا حمادة نورتي المنتدى
» للاسف حمادة يغادرنا بعد يومين!!!!!
» اجمل التهانى لاخي حمادة مناسبة عودته من العمرة

خدمات الموضوع
 KonuEtiketleri كلمات دليليه
من «حمادة» إلى كل «توتو»..! , من «حمادة» إلى كل «توتو»..! , من «حمادة» إلى كل «توتو»..! ,من «حمادة» إلى كل «توتو»..! ,من «حمادة» إلى كل «توتو»..! , من «حمادة» إلى كل «توتو»..!
 KonuLinki رابط الموضوع
 Konu BBCode BBCode
 KonuHTML Kodu HTMLcode
إذا وجدت وصلات لاتعمل في الموضوع او أن الموضوع [ من «حمادة» إلى كل «توتو»..! ] مخالف ,, من فضلك راسل الإدارة من هنا