منتديات طعم البيوت

منتدى شامل يقدم كل ما يهم الأسرة من اسلاميات وثقافة ومعلومات وصحة الطفل وآدم وحواء وهوايات وترفيه والعاب وصور وفيديو وموسوعات وتكنولوجيا
الرئيسيةالمجلةمركز ألعاب المنتديأحدث الصورالبوابةالتسجيلدخول
أهلا بكم في اقسام منتدى طعم البيوت
سحابة الكلمات الدلالية
المواضيع الأخيرة goweto_bilobed أغنية كان في منصب - برنامج " أسعد الله مسائكم " عندك فكرة عن الاسئلة اللى ممكن يسالهالك حماك و انت رايح تتقدم للى بتحبها Alarm10 الأحد 17 أبريل 2016, 10:59 am من طرفgoweto_bilobed أغنية إياك ترشح أي حد - برنامج " أسعد الله مسائكم " عندك فكرة عن الاسئلة اللى ممكن يسالهالك حماك و انت رايح تتقدم للى بتحبها Alarm10 الأحد 17 أبريل 2016, 10:58 am من طرفgoweto_bilobed أغنية أنا مرتضي - برنامج " أسعد الله مسائكم " عندك فكرة عن الاسئلة اللى ممكن يسالهالك حماك و انت رايح تتقدم للى بتحبها Alarm10 الأحد 17 أبريل 2016, 10:57 am من طرفgoweto_bilobed أغنية الهاشتاج - برنامج " أسعد الله مسائكم " عندك فكرة عن الاسئلة اللى ممكن يسالهالك حماك و انت رايح تتقدم للى بتحبها Alarm10 الأحد 17 أبريل 2016, 10:57 am من طرفgoweto_bilobed أغنية لو ناوي تقاطع - برنامج " أسعد الله مسائكم " عندك فكرة عن الاسئلة اللى ممكن يسالهالك حماك و انت رايح تتقدم للى بتحبها Alarm10 الأحد 17 أبريل 2016, 10:56 am من طرفgoweto_bilobed أغنية هترشح - برنامج " أسعد الله مسائكم " عندك فكرة عن الاسئلة اللى ممكن يسالهالك حماك و انت رايح تتقدم للى بتحبها Alarm10 الأحد 17 أبريل 2016, 10:55 am من طرفgoweto_bilobed أغنية كان في مرة - برنامج " أسعد الله مسائكم " عندك فكرة عن الاسئلة اللى ممكن يسالهالك حماك و انت رايح تتقدم للى بتحبها Alarm10 الأحد 17 أبريل 2016, 10:43 am من طرفgoweto_bilobed أغنية البرنامج الانتخابي - برنامج " أسعد الله مسائكم " عندك فكرة عن الاسئلة اللى ممكن يسالهالك حماك و انت رايح تتقدم للى بتحبها Alarm10 الأحد 17 أبريل 2016, 10:42 am من طرفgoweto_bilobed أغنية يا شعبي يا نور العين - برنامج " أسعد الله مسائكم " عندك فكرة عن الاسئلة اللى ممكن يسالهالك حماك و انت رايح تتقدم للى بتحبها Alarm10 الأحد 17 أبريل 2016, 10:42 am من طرفgoweto_bilobed أغنية متبقاش غبي - برنامج " أسعد الله مسائكم " عندك فكرة عن الاسئلة اللى ممكن يسالهالك حماك و انت رايح تتقدم للى بتحبها Alarm10 الأحد 17 أبريل 2016, 10:41 am من طرفgoweto_bilobed أغنية كمالة بشرة خير - برنامج " أسعد الله مسائكم " عندك فكرة عن الاسئلة اللى ممكن يسالهالك حماك و انت رايح تتقدم للى بتحبها Alarm10 الأحد 17 أبريل 2016, 10:40 am من طرفgoweto_bilobed أغنية ما تحسبوش الإنتخابات - برنامج " أسعد الله مسائكم " عندك فكرة عن الاسئلة اللى ممكن يسالهالك حماك و انت رايح تتقدم للى بتحبها Alarm10 الأحد 17 أبريل 2016, 10:39 am من طرفgoweto_bilobed أغنية حمدين Vs السيسي - برنامج " أسعد الله مسائكم " عندك فكرة عن الاسئلة اللى ممكن يسالهالك حماك و انت رايح تتقدم للى بتحبها Alarm10 الأحد 17 أبريل 2016, 10:39 am من طرفgoweto_bilobed أغنية الموقف إتحسم - برنامج " أسعد الله مسائكم " عندك فكرة عن الاسئلة اللى ممكن يسالهالك حماك و انت رايح تتقدم للى بتحبها Alarm10 الأحد 17 أبريل 2016, 10:37 am من طرفgoweto_bilobed أوبريت الشد العضلي - برنامج " أسعد الله مسائكم " عندك فكرة عن الاسئلة اللى ممكن يسالهالك حماك و انت رايح تتقدم للى بتحبها Alarm10 الأحد 17 أبريل 2016, 10:34 am من طرفgoweto_bilobed أغنية البلد كبيرة يا ريس - برنامج " أسعد الله مسائكم " عندك فكرة عن الاسئلة اللى ممكن يسالهالك حماك و انت رايح تتقدم للى بتحبها Alarm10 الأحد 17 أبريل 2016, 10:32 am من طرفgoweto_bilobed توكيل صيانة اندست 19058 عندك فكرة عن الاسئلة اللى ممكن يسالهالك حماك و انت رايح تتقدم للى بتحبها Alarm10 الأربعاء 06 أبريل 2016, 12:13 am من طرفgoweto_bilobed توكيل صيانة سونى 19058 عندك فكرة عن الاسئلة اللى ممكن يسالهالك حماك و انت رايح تتقدم للى بتحبها Alarm10 الأربعاء 06 أبريل 2016, 12:10 am من طرفgoweto_bilobed صيانة ايديال زانوسى 19058 عندك فكرة عن الاسئلة اللى ممكن يسالهالك حماك و انت رايح تتقدم للى بتحبها Alarm10 الأربعاء 06 أبريل 2016, 12:06 am من طرفgoweto_bilobed الخميس , 31 اذار , 2016 برج العقرب عندك فكرة عن الاسئلة اللى ممكن يسالهالك حماك و انت رايح تتقدم للى بتحبها Alarm10 الخميس 31 مارس 2016, 12:15 pm من طرف

شاطر

عندك فكرة عن الاسئلة اللى ممكن يسالهالك حماك و انت رايح تتقدم للى بتحبها

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوع{الموضوع}
ميرنا
كبار الشخصيات
كبار الشخصيات
ميرنا

M
مصر
انثى
الابراج : الجدي
المزاج : صلـوا علـى من علمنا اَلحُـبَّ ♥ واَخى ' اَلقلب بــ اَلقلـــــبْ ♥ وفتـح للخيـراَتَ كـل درب♥ صلـوَا علـى مـن ينـاَاَدي يوُمَ اَلقيااَمھ♥ ♥•¸,¤°´'`°•.¸O¸.•°´'`°¤,¸•♥ ♥ اللهم صـلى على سيدنا محمد ♥
تعاليق : سر العذاب فى الدنيا مش دمعة ولا عتاب سر العذاب البعد عن اغلى الاصحاب اصحاب غاليين علينا مثل السحاب
رسالة sms : النص
دعاء  : عندك فكرة عن الاسئلة اللى ممكن يسالهالك حماك و انت رايح تتقدم للى بتحبها 189356125
عندك فكرة عن الاسئلة اللى ممكن يسالهالك حماك و انت رايح تتقدم للى بتحبها IKmsQ6 اوسمتي : عندك فكرة عن الاسئلة اللى ممكن يسالهالك حماك و انت رايح تتقدم للى بتحبها 13280210عندك فكرة عن الاسئلة اللى ممكن يسالهالك حماك و انت رايح تتقدم للى بتحبها Domain13عندك فكرة عن الاسئلة اللى ممكن يسالهالك حماك و انت رايح تتقدم للى بتحبها Eq712210عندك فكرة عن الاسئلة اللى ممكن يسالهالك حماك و انت رايح تتقدم للى بتحبها  صورة الوسام عندك فكرة عن الاسئلة اللى ممكن يسالهالك حماك و انت رايح تتقدم للى بتحبها  صورة الوسام

عندك فكرة عن الاسئلة اللى ممكن يسالهالك حماك و انت رايح تتقدم للى بتحبها Empty
مُساهمةموضوع: عندك فكرة عن الاسئلة اللى ممكن يسالهالك حماك و انت رايح تتقدم للى بتحبها   عندك فكرة عن الاسئلة اللى ممكن يسالهالك حماك و انت رايح تتقدم للى بتحبها Alarm10الأربعاء 19 أكتوبر 2011, 10:17 am

العريس :: هاى يا عمى ازى حضرتك ان شاء الله تكون بخير
ابو العروسة :: هاى انت داخل على اصحابكـ فى
ملعب الاسكواش اهلا وسهلا يا بنى اى خدمة
العريس:: والله يا عمى كنت عايز اتكلم مع حضرتك شوية
ابو العروسة:: اتفضل يا بنى خير ان شاء الله
العريس:: بص يا عمى انا محرج جدا بس الحاجات دي مفيهاش
كسوف انا عايز اخطب بنت حضرتك
ابو العروسة:: طيب انت تعرفها منين وحسيت انه مرتبك
العريس:: لا يا عمى انا شوفتها كام مرة وسألت عليها لقيتها بنت كويسة
ابو العروسة :: وحضرتك شغال ايه بقى
العريس :: شغال فى الحسابات يا عمى وساعات بشتغل اصحابى
ابو العروسة :: وعندك شقة ؟؟
العريس:: ايه يا عمى الاسئلة دي من اولها يعنى الاول نتعرف
وبعدين كل حاجة تيجى واحده واحدة
ابو العروسة (ينظر باستغراب للشخص الهولامى اللى هو العريس)
يا بنى انت شكلك شاب محترم بس في اساسيات ؟؟
العريس:: لا لسة والله يا عمى ما جبتش شقة
ابو العروسة :: طيب معاك فلوس يعنى وناوى تشترى ؟؟
العريس:: لا والله يا عمى الا حكاية الفلوس ديه مش فارقة معايا
ابو العروسة :: امال هتخطب بـ ايه يا بنى ؟؟
العريس: بدبلة و محبس
ابو العروسة:: دبلة ومحبس هو انت شغال سباك يا بنى ولا ايه
العريس :: الله الله ما انت حلو اهو يا عمى وبتهزر ده على
اساس انى داخل بقاعده وسيفون هههههههههههههههه
يبصلى على انى معتوه
ابو العروسة :: يعنى ولا عندك شقه ولا معاك فلوس تجيب
شبكة امال هتسكن بنتى فين ؟؟
العريس:: هنأجر شقة يا عمى مش مشكله كل الشباب بتعمل كده
ابو العروسة:: لما الايجار يخلص ؟؟
العريس :: نأجر تانى
ابو العروسة :: وده على اساس ان انت جاى تتجوز بنت عجلاتى
العريس:: ههههه حلوة يا عمى ده انت طلعت مسخرة
:ابو العروسة يقوم من مكانة ويجى يا خدنى من ايدى
ابو العروسة :: تعالى يا بنى معايا
العريس:: على فين يا عمى ؟؟
ابو العروسة :: على الباب اللى انت لسه داخل منه
العريس:: ليه كده يا عمى طيب انا عندى مميزات كتيرة غير الفلوس
ده حتى انا بعرف انزل وندوز
ابو العروسة :: وندوز ؟؟؟؟ لا يا رااااااجل ؟؟
العريس:: اه واكس بى كمان
وعندى سايت على النت
وكمان انا عندى الحاجة والدتى بالدنيا ههههههههههههههه
طيب ادينى فرصة
طيب اقولك يا عمى عمىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى
وطبعااااااااا اترمي براااااااااااا البيت والباب اترزع في وشه
بيني وبينكم كده هو ابو العروسة اللي خلقه ضيق

https://ta3m-elbyoot.forum.st/forum
dolly
كبار الشخصيات
كبار الشخصيات
dolly

D
مصر
انثى
الابراج : الجدي
المزاج : لله الحمد من قبل و من بعد
تعاليق : عش ما شئت .. فانك ميت..
و احبب من شئت .. فانك مفارقه..
و اعمل ما شئت .. فانك مجازى به..
رسالة sms : على اسم مصر
التاريخ يقدر يقول ما شاء..
انا مصر عندى احب و اجمل الاشياء

دعاء  : عندك فكرة عن الاسئلة اللى ممكن يسالهالك حماك و انت رايح تتقدم للى بتحبها 189356125
عندك فكرة عن الاسئلة اللى ممكن يسالهالك حماك و انت رايح تتقدم للى بتحبها IKmsQ6 اوسمتي : عندك فكرة عن الاسئلة اللى ممكن يسالهالك حماك و انت رايح تتقدم للى بتحبها O2eU1عندك فكرة عن الاسئلة اللى ممكن يسالهالك حماك و انت رايح تتقدم للى بتحبها JnLI2عندك فكرة عن الاسئلة اللى ممكن يسالهالك حماك و انت رايح تتقدم للى بتحبها V1Il3عندك فكرة عن الاسئلة اللى ممكن يسالهالك حماك و انت رايح تتقدم للى بتحبها J1isn عندك فكرة عن الاسئلة اللى ممكن يسالهالك حماك و انت رايح تتقدم للى بتحبها  صورة الوسام

مُساهمةموضوع: رد: عندك فكرة عن الاسئلة اللى ممكن يسالهالك حماك و انت رايح تتقدم للى بتحبها   عندك فكرة عن الاسئلة اللى ممكن يسالهالك حماك و انت رايح تتقدم للى بتحبها Alarm10الأربعاء 19 أكتوبر 2011, 10:48 am

ههههههههههههههههههههه

ايه ده يا ميرنا

انتى كنتى قاعدة معاهم ولا ايه؟

شوفى يا ستى

الاسئلة دى كانت قبل 25 يناير

دلوقتى بعد 25 يناير

فيه اسئلة تانية

"عندك اكاونت ع الفيس بوك؟"

"انا الادمن بتاع "كلنا خالد سعيد يا عمى""

"بتدخل ع التويتر؟"

"ده انا مبافرقوش ليل ولا نهار"

"ايه علاقتك باللى حصل فى المريناب و ماسبيرو؟"

"انا اللى ولعت فى عربية الامن المركزى"

"بتروح التحرير ولا مصطفى محمود ولا روكسي؟"

"انا مبيت ف التحرير من 25 يناير لحد دلوقتى"

"طيب بينا يا بنى"

"على فين يا عمى؟"

"ع الامن الوطنى يا حبيب عمك.. قبل ما تشقط بنتى معاك و تنوروه انتوا الاتنين.. جتكوا ستين نيلة .. وكستوا البلد"

و لو الاجابات مختلفة

"عندك اكاونت ع الفيس بوك او تويتر؟"

"حد الله يا عمى.. انا وش ذلك؟"

"ايه علاقتك باحداث ماسبيرو؟"

"ولا عمرى عتبت عتبة الشارع من اساسه.. ده للعالم الفاضية بس يا عمى.. انا ف حالى و ماشي جنب الحيط"

"بتروح التحرير ولا مصطفى محمود ولا روكسي"

"لالالالالالالالالالالا.. انا مش معاهم يا عمى.. دول اللى خربوا البلد و دهولونا"

"بينا يا بنى"

"على فين يا عمى؟"

"ع الباب اللى انت لسه داخل منه.. انت من بتوع الثورة المضادة.. و انا لا يمكن ادى بنتى لفل من الفلول اللى زيك"

علا محمد
كبار الشخصيات
كبار الشخصيات
علا محمد

O
لبنان
انثى
الابراج : الحوت
المزاج : قلقانة
تعاليق : إن مرت الايام ولم تروني فهذه مشاركاتي فـتذكرونى وان غبت ولم تجدوني أكون وقتها بحاجة للدعاء فادعــــولي
رسالة sms : لا تـــحــــزن إذا ضاقت عليك الأرض بما رحبت وضاقت عليك نفسك بما حملت فأهتف وقل : يا الله فالله قريب مجيب كريم
عندك فكرة عن الاسئلة اللى ممكن يسالهالك حماك و انت رايح تتقدم للى بتحبها IKmsQ6 اوسمتي : عندك فكرة عن الاسئلة اللى ممكن يسالهالك حماك و انت رايح تتقدم للى بتحبها 8710عندك فكرة عن الاسئلة اللى ممكن يسالهالك حماك و انت رايح تتقدم للى بتحبها LWcEsعندك فكرة عن الاسئلة اللى ممكن يسالهالك حماك و انت رايح تتقدم للى بتحبها  صورة الوسام عندك فكرة عن الاسئلة اللى ممكن يسالهالك حماك و انت رايح تتقدم للى بتحبها  صورة الوسام

مُساهمةموضوع: رد: عندك فكرة عن الاسئلة اللى ممكن يسالهالك حماك و انت رايح تتقدم للى بتحبها   عندك فكرة عن الاسئلة اللى ممكن يسالهالك حماك و انت رايح تتقدم للى بتحبها Alarm10الأربعاء 19 أكتوبر 2011, 12:21 pm

هههههههههههههههههههههههههههههه
لو على الاسئلة دي يا دوللي مافيش حد حيتجوز
والله الواحد هيخاف يروح يخطب
ربنا يستر فين زمان قول للزمان ارجع يا زمان
:فاصلة5:
اما عن اسالتك يا ميرو
الواحد لوفكر فيها حيلاقى مميزاتة اكتر من عيوبة
انا شايفة فية ميزة دا بيعرف يسطب ويندوز
XP :cool man:
مش اى حاجة يعنى
:rolling smile: :laughing to te :rolling smile:

Dalal
صاحبة المنتدى
صاحبة المنتدى
Dalal

D
مصر
انثى
الابراج : السرطان
المزاج : مهمومة ببلدي
تعاليق : ربّـــــي اغفر لـي ولوالـديّ
وارحمهما كمــا ربيـــــانـي
صـــغيرا واجزهمــــــــــــا
بالاحســان احســـــــــــــانا
وبالسيئات عفوا وغفـــرانا
رسالة sms :
يـــــارب
اعطني قلباً كبيراً
يتسع لكل الناس
الصغيرقبل الكبير
الضعيف قبل القوي
واعطني ذاكرتين
ذاكرة ضعيفة تنسي الإساءة
وذاكرة قوية تتذكر الأحسان

عندك فكرة عن الاسئلة اللى ممكن يسالهالك حماك و انت رايح تتقدم للى بتحبها IKmsQ6 اوسمتي : عندك فكرة عن الاسئلة اللى ممكن يسالهالك حماك و انت رايح تتقدم للى بتحبها LhCzmCعندك فكرة عن الاسئلة اللى ممكن يسالهالك حماك و انت رايح تتقدم للى بتحبها  صورة الوسامعندك فكرة عن الاسئلة اللى ممكن يسالهالك حماك و انت رايح تتقدم للى بتحبها  صورة الوسامعندك فكرة عن الاسئلة اللى ممكن يسالهالك حماك و انت رايح تتقدم للى بتحبها  صورة الوسام عندك فكرة عن الاسئلة اللى ممكن يسالهالك حماك و انت رايح تتقدم للى بتحبها  صورة الوسام

مُساهمةموضوع: رد: عندك فكرة عن الاسئلة اللى ممكن يسالهالك حماك و انت رايح تتقدم للى بتحبها   عندك فكرة عن الاسئلة اللى ممكن يسالهالك حماك و انت رايح تتقدم للى بتحبها Alarm10الأربعاء 19 أكتوبر 2011, 4:27 pm

عندك فكرة عن الاسئلة اللى ممكن يسالهالك حماك و انت رايح تتقدم للى بتحبها 97666
حلو جدا الموضوع يا ميرو حبيبتي
تسلم ايديكي ياقمراية

عندك فكرة عن الاسئلة اللى ممكن يسالهالك حماك و انت رايح تتقدم للى بتحبها 649372
اما دوللي بقى حكايتها حكاية
ههههههههههههههههههه
يعني ياحرام الخاطب مرفوض مرفوض يا ولدي
ههههههههههههههههه
لا كده نافع ولا كده نافع
حتعملى ايه مع عرسان بناتك يا دوللي
هههههههههههههههههههههه
عندك فكرة عن الاسئلة اللى ممكن يسالهالك حماك و انت رايح تتقدم للى بتحبها 152591

http://www.ta3m-elbyoot.com/forum

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1
َ

مواضيع مماثلة

-
» عندك بطرمانات فارغة اوعي ترميها تعالي شوفى ممكن تعملي فيها ايه
» ايه اللى ممكن ينقذ صاحبه وقت الخطر(المال ولا الجمال ولا العقل)؟
» شوفتوا المفاجآت اللى فجرها اخو محمد شوقى اللى كان مخطوف؟!
» نكت ممكن تعجبك ممكن تعتبرها بايخة
» اغنية أمل ماهر رايح بيا على فين

خدمات الموضوع
 KonuEtiketleri كلمات دليليه
عندك فكرة عن الاسئلة اللى ممكن يسالهالك حماك و انت رايح تتقدم للى بتحبها , عندك فكرة عن الاسئلة اللى ممكن يسالهالك حماك و انت رايح تتقدم للى بتحبها , عندك فكرة عن الاسئلة اللى ممكن يسالهالك حماك و انت رايح تتقدم للى بتحبها ,عندك فكرة عن الاسئلة اللى ممكن يسالهالك حماك و انت رايح تتقدم للى بتحبها ,عندك فكرة عن الاسئلة اللى ممكن يسالهالك حماك و انت رايح تتقدم للى بتحبها , عندك فكرة عن الاسئلة اللى ممكن يسالهالك حماك و انت رايح تتقدم للى بتحبها
 KonuLinki رابط الموضوع
 Konu BBCode BBCode
 KonuHTML Kodu HTMLcode
إذا وجدت وصلات لاتعمل في الموضوع او أن الموضوع [ عندك فكرة عن الاسئلة اللى ممكن يسالهالك حماك و انت رايح تتقدم للى بتحبها ] مخالف ,, من فضلك راسل الإدارة من هنا