منتديات طعم البيوت

منتدى شامل يقدم كل ما يهم الأسرة من اسلاميات وثقافة ومعلومات وصحة الطفل وآدم وحواء وهوايات وترفيه والعاب وصور وفيديو وموسوعات وتكنولوجيا
الرئيسيةالمجلةمركز ألعاب المنتديأحدث الصورالبوابةالتسجيلدخول
أهلا بكم في اقسام منتدى طعم البيوت
سحابة الكلمات الدلالية
المواضيع الأخيرة goweto_bilobed أغنية كان في منصب - برنامج " أسعد الله مسائكم " هو ده تسميه ايه ؟؟؟ Alarm10 الأحد 17 أبريل 2016, 10:59 am من طرفgoweto_bilobed أغنية إياك ترشح أي حد - برنامج " أسعد الله مسائكم " هو ده تسميه ايه ؟؟؟ Alarm10 الأحد 17 أبريل 2016, 10:58 am من طرفgoweto_bilobed أغنية أنا مرتضي - برنامج " أسعد الله مسائكم " هو ده تسميه ايه ؟؟؟ Alarm10 الأحد 17 أبريل 2016, 10:57 am من طرفgoweto_bilobed أغنية الهاشتاج - برنامج " أسعد الله مسائكم " هو ده تسميه ايه ؟؟؟ Alarm10 الأحد 17 أبريل 2016, 10:57 am من طرفgoweto_bilobed أغنية لو ناوي تقاطع - برنامج " أسعد الله مسائكم " هو ده تسميه ايه ؟؟؟ Alarm10 الأحد 17 أبريل 2016, 10:56 am من طرفgoweto_bilobed أغنية هترشح - برنامج " أسعد الله مسائكم " هو ده تسميه ايه ؟؟؟ Alarm10 الأحد 17 أبريل 2016, 10:55 am من طرفgoweto_bilobed أغنية كان في مرة - برنامج " أسعد الله مسائكم " هو ده تسميه ايه ؟؟؟ Alarm10 الأحد 17 أبريل 2016, 10:43 am من طرفgoweto_bilobed أغنية البرنامج الانتخابي - برنامج " أسعد الله مسائكم " هو ده تسميه ايه ؟؟؟ Alarm10 الأحد 17 أبريل 2016, 10:42 am من طرفgoweto_bilobed أغنية يا شعبي يا نور العين - برنامج " أسعد الله مسائكم " هو ده تسميه ايه ؟؟؟ Alarm10 الأحد 17 أبريل 2016, 10:42 am من طرفgoweto_bilobed أغنية متبقاش غبي - برنامج " أسعد الله مسائكم " هو ده تسميه ايه ؟؟؟ Alarm10 الأحد 17 أبريل 2016, 10:41 am من طرفgoweto_bilobed أغنية كمالة بشرة خير - برنامج " أسعد الله مسائكم " هو ده تسميه ايه ؟؟؟ Alarm10 الأحد 17 أبريل 2016, 10:40 am من طرفgoweto_bilobed أغنية ما تحسبوش الإنتخابات - برنامج " أسعد الله مسائكم " هو ده تسميه ايه ؟؟؟ Alarm10 الأحد 17 أبريل 2016, 10:39 am من طرفgoweto_bilobed أغنية حمدين Vs السيسي - برنامج " أسعد الله مسائكم " هو ده تسميه ايه ؟؟؟ Alarm10 الأحد 17 أبريل 2016, 10:39 am من طرفgoweto_bilobed أغنية الموقف إتحسم - برنامج " أسعد الله مسائكم " هو ده تسميه ايه ؟؟؟ Alarm10 الأحد 17 أبريل 2016, 10:37 am من طرفgoweto_bilobed أوبريت الشد العضلي - برنامج " أسعد الله مسائكم " هو ده تسميه ايه ؟؟؟ Alarm10 الأحد 17 أبريل 2016, 10:34 am من طرفgoweto_bilobed أغنية البلد كبيرة يا ريس - برنامج " أسعد الله مسائكم " هو ده تسميه ايه ؟؟؟ Alarm10 الأحد 17 أبريل 2016, 10:32 am من طرفgoweto_bilobed توكيل صيانة اندست 19058 هو ده تسميه ايه ؟؟؟ Alarm10 الأربعاء 06 أبريل 2016, 12:13 am من طرفgoweto_bilobed توكيل صيانة سونى 19058 هو ده تسميه ايه ؟؟؟ Alarm10 الأربعاء 06 أبريل 2016, 12:10 am من طرفgoweto_bilobed صيانة ايديال زانوسى 19058 هو ده تسميه ايه ؟؟؟ Alarm10 الأربعاء 06 أبريل 2016, 12:06 am من طرفgoweto_bilobed الخميس , 31 اذار , 2016 برج العقرب هو ده تسميه ايه ؟؟؟ Alarm10 الخميس 31 مارس 2016, 12:15 pm من طرف

شاطر

هو ده تسميه ايه ؟؟؟

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوع{الموضوع}
????
زائر
Anonymous

هو ده تسميه ايه ؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: هو ده تسميه ايه ؟؟؟   هو ده تسميه ايه ؟؟؟ Alarm10الأربعاء 09 يناير 2013, 2:06 am

هو ده تسميه ايه ؟؟؟

يا ترى الانسان هو اللي بيختار يبقى ايه ؟؟
ولا الواقع اللي بيفرض عليه انه يبقى ايه ؟؟
هاني احمد ... اول ما اتعرفت عليه .. عرفت انه الشاب المخلص .. الواد القدرجي اللي محدش يقدر يكلمه
هاني جدع .. ونضيف ... والنضافة قليلة اوي اليومين دول وشاب مرتاح ماديا .. يعني نفس مستوايا المادي تقريبا
كل ما كانت تيجي سيرة هاني في قعدة شبابية
يقولو : هاني كشك ؟؟
استغربت اوي من الكملة دي
هوا هاني ذنبه ايه ان والده الحج احمد فاتح كشك جنب بيتهم بيبيع فيه كل حاجة ؟
ليه يقرنو اسم هاني بكشك والده ؟؟
هما بيكرهو الواد ده ليه ؟؟
مع انه مش بيعمل اي حاجة وحشة ؟؟
يااااااااااااااااااااااااااااااااااه
بيكرهوه عشان ابوه فاتح كشك ؟؟
طيب يا ناس هوا ذنبه ايه
يعني عشان والده كده يبقى هاني اقل منكم ؟؟؟
يعني احمد اللي والده عنده محل جزم نسميه احمد جزمة ؟؟
ولا محمد اللي والده عنده منحل عسل نسميه محمد نحلة ؟؟
ليه كده يا جماعة
ده تسموه ايه ؟؟

Dalal
صاحبة المنتدى
صاحبة المنتدى
Dalal

D
مصر
انثى
الابراج : السرطان
المزاج : مهمومة ببلدي
تعاليق : ربّـــــي اغفر لـي ولوالـديّ
وارحمهما كمــا ربيـــــانـي
صـــغيرا واجزهمــــــــــــا
بالاحســان احســـــــــــــانا
وبالسيئات عفوا وغفـــرانا
رسالة sms :
يـــــارب
اعطني قلباً كبيراً
يتسع لكل الناس
الصغيرقبل الكبير
الضعيف قبل القوي
واعطني ذاكرتين
ذاكرة ضعيفة تنسي الإساءة
وذاكرة قوية تتذكر الأحسان

دعاء  : هو ده تسميه ايه ؟؟؟ 189356125
هو ده تسميه ايه ؟؟؟ IKmsQ6 اوسمتي : هو ده تسميه ايه ؟؟؟ LhCzmCهو ده تسميه ايه ؟؟؟  صورة الوسامهو ده تسميه ايه ؟؟؟  صورة الوسامهو ده تسميه ايه ؟؟؟  صورة الوسام هو ده تسميه ايه ؟؟؟  صورة الوسام

مُساهمةموضوع: رد: هو ده تسميه ايه ؟؟؟   هو ده تسميه ايه ؟؟؟ Alarm10الأربعاء 09 يناير 2013, 2:19 am

هو ده تسميه ايه ؟؟؟

لاحول ولا قوة الا بالله العلى العظيم
بصراحة اسميه قلة أدب وقلة ذوق
يمكن يكون هاني ده أحسن من اللي قالوا كده عليه
وله كل الشرف ان يكون والده صاحب كشك ورباه كويس
وعلمه احسن تعليم وكمان مستواه ميسور
قول لهم شوفوا فيلم الأيدي الناعمة وانتوا تفهموا يعني ايه كفاح
اللي يعمل كده عنده عقدة وضعف في الشخصية يا حمادة
ومش بيرتاح إلا لما يعيب في غيره ويهينه
بصراحة انا كنت فاكرة ان النظرة الدونية دي اختفت من حياتنا
لكن للأسف من الواضح اني كنت غلطانة

http://www.ta3m-elbyoot.com/forum
????
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: هو ده تسميه ايه ؟؟؟   هو ده تسميه ايه ؟؟؟ Alarm10الأربعاء 09 يناير 2013, 2:55 am

هو ده تسميه ايه ؟؟؟

ههههههههههههههههههههههههه ما تزعليش يا دودى انا من فترة صغيرة كنت بسمع واحد كل يوم الصبح ينادى على عاطف هوهو وباعلى صوته يقو عاطف يا هووووووووووهوووووووووووووووووووو يلا ياعم هو هو اتاخرنا على الشغل فعادى يعنى هههههههههههههههههههههههههههه

dolly
كبار الشخصيات
كبار الشخصيات
dolly

D
مصر
انثى
الابراج : الجدي
المزاج : لله الحمد من قبل و من بعد
تعاليق : عش ما شئت .. فانك ميت..
و احبب من شئت .. فانك مفارقه..
و اعمل ما شئت .. فانك مجازى به..
رسالة sms : على اسم مصر
التاريخ يقدر يقول ما شاء..
انا مصر عندى احب و اجمل الاشياء

هو ده تسميه ايه ؟؟؟ IKmsQ6 اوسمتي : هو ده تسميه ايه ؟؟؟ O2eU1هو ده تسميه ايه ؟؟؟ JnLI2هو ده تسميه ايه ؟؟؟ V1Il3هو ده تسميه ايه ؟؟؟ J1isn هو ده تسميه ايه ؟؟؟  صورة الوسام

مُساهمةموضوع: رد: هو ده تسميه ايه ؟؟؟   هو ده تسميه ايه ؟؟؟ Alarm10الأربعاء 09 يناير 2013, 8:22 pm

هو ده تسميه ايه ؟؟؟

كلامك مظبوط يا دودى
و هاضيف على وصف قلة ادب و قلة ذوق حاجة كمان
قلة دين
قال الله تعالى:" يا ايها الناس انا خلقناكم من ذكر و انثى وجعلناكم قبائل و شعوبا لتعارفوا.. ان اكرمكم عند الله اتقاكم"
يبقى عند ربنا سبحانه و تعالى الاكرم هو الاكثر تقوى
مش ابن فلان ولا علان
"ليس الفتى من قال هذا ابى.. و لكن الفتى من قال ها أنا ذا"

https://ta3m-elbyoot.forum.st/forum
Dalal
صاحبة المنتدى
صاحبة المنتدى
Dalal

D
مصر
انثى
الابراج : السرطان
المزاج : مهمومة ببلدي
تعاليق : ربّـــــي اغفر لـي ولوالـديّ
وارحمهما كمــا ربيـــــانـي
صـــغيرا واجزهمــــــــــــا
بالاحســان احســـــــــــــانا
وبالسيئات عفوا وغفـــرانا
رسالة sms :
يـــــارب
اعطني قلباً كبيراً
يتسع لكل الناس
الصغيرقبل الكبير
الضعيف قبل القوي
واعطني ذاكرتين
ذاكرة ضعيفة تنسي الإساءة
وذاكرة قوية تتذكر الأحسان

هو ده تسميه ايه ؟؟؟ IKmsQ6 اوسمتي : هو ده تسميه ايه ؟؟؟ LhCzmCهو ده تسميه ايه ؟؟؟  صورة الوسامهو ده تسميه ايه ؟؟؟  صورة الوسامهو ده تسميه ايه ؟؟؟  صورة الوسام هو ده تسميه ايه ؟؟؟  صورة الوسام

مُساهمةموضوع: رد: هو ده تسميه ايه ؟؟؟   هو ده تسميه ايه ؟؟؟ Alarm10الخميس 10 يناير 2013, 3:30 am

هو ده تسميه ايه ؟؟؟

"ليس الفتى من قال هذا ابى.. و لكن الفتى من قال ها أنا ذا"
هو ده تسميه ايه ؟؟؟ 635701755
ايوه هي دي يا دوللي بالظبط
الكلمة اللي كنت بدور عليها وماعرفتش افتكرها

http://www.ta3m-elbyoot.com/forum

هو ده تسميه ايه ؟؟؟

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1
َ

مواضيع مماثلة

-
» وده تسميه ايييييييييييييييييييييه ؟؟؟

خدمات الموضوع
 KonuEtiketleri كلمات دليليه
هو ده تسميه ايه ؟؟؟ , هو ده تسميه ايه ؟؟؟ , هو ده تسميه ايه ؟؟؟ ,هو ده تسميه ايه ؟؟؟ ,هو ده تسميه ايه ؟؟؟ , هو ده تسميه ايه ؟؟؟
 KonuLinki رابط الموضوع
 Konu BBCode BBCode
 KonuHTML Kodu HTMLcode
إذا وجدت وصلات لاتعمل في الموضوع او أن الموضوع [ هو ده تسميه ايه ؟؟؟ ] مخالف ,, من فضلك راسل الإدارة من هنا