منتديات طعم البيوت

منتدى شامل يقدم كل ما يهم الأسرة من اسلاميات وثقافة ومعلومات وصحة الطفل وآدم وحواء وهوايات وترفيه والعاب وصور وفيديو وموسوعات وتكنولوجيا
الرئيسيةالمجلةمركز ألعاب المنتديأحدث الصورالبوابةالتسجيلدخول
أهلا بكم في اقسام منتدى طعم البيوت
سحابة الكلمات الدلالية
المواضيع الأخيرة goweto_bilobed أغنية كان في منصب - برنامج " أسعد الله مسائكم " خلى بالك كلام بيقولوه وكانو اسطوانة  Alarm10 الأحد 17 أبريل 2016, 10:59 am من طرفgoweto_bilobed أغنية إياك ترشح أي حد - برنامج " أسعد الله مسائكم " خلى بالك كلام بيقولوه وكانو اسطوانة  Alarm10 الأحد 17 أبريل 2016, 10:58 am من طرفgoweto_bilobed أغنية أنا مرتضي - برنامج " أسعد الله مسائكم " خلى بالك كلام بيقولوه وكانو اسطوانة  Alarm10 الأحد 17 أبريل 2016, 10:57 am من طرفgoweto_bilobed أغنية الهاشتاج - برنامج " أسعد الله مسائكم " خلى بالك كلام بيقولوه وكانو اسطوانة  Alarm10 الأحد 17 أبريل 2016, 10:57 am من طرفgoweto_bilobed أغنية لو ناوي تقاطع - برنامج " أسعد الله مسائكم " خلى بالك كلام بيقولوه وكانو اسطوانة  Alarm10 الأحد 17 أبريل 2016, 10:56 am من طرفgoweto_bilobed أغنية هترشح - برنامج " أسعد الله مسائكم " خلى بالك كلام بيقولوه وكانو اسطوانة  Alarm10 الأحد 17 أبريل 2016, 10:55 am من طرفgoweto_bilobed أغنية كان في مرة - برنامج " أسعد الله مسائكم " خلى بالك كلام بيقولوه وكانو اسطوانة  Alarm10 الأحد 17 أبريل 2016, 10:43 am من طرفgoweto_bilobed أغنية البرنامج الانتخابي - برنامج " أسعد الله مسائكم " خلى بالك كلام بيقولوه وكانو اسطوانة  Alarm10 الأحد 17 أبريل 2016, 10:42 am من طرفgoweto_bilobed أغنية يا شعبي يا نور العين - برنامج " أسعد الله مسائكم " خلى بالك كلام بيقولوه وكانو اسطوانة  Alarm10 الأحد 17 أبريل 2016, 10:42 am من طرفgoweto_bilobed أغنية متبقاش غبي - برنامج " أسعد الله مسائكم " خلى بالك كلام بيقولوه وكانو اسطوانة  Alarm10 الأحد 17 أبريل 2016, 10:41 am من طرفgoweto_bilobed أغنية كمالة بشرة خير - برنامج " أسعد الله مسائكم " خلى بالك كلام بيقولوه وكانو اسطوانة  Alarm10 الأحد 17 أبريل 2016, 10:40 am من طرفgoweto_bilobed أغنية ما تحسبوش الإنتخابات - برنامج " أسعد الله مسائكم " خلى بالك كلام بيقولوه وكانو اسطوانة  Alarm10 الأحد 17 أبريل 2016, 10:39 am من طرفgoweto_bilobed أغنية حمدين Vs السيسي - برنامج " أسعد الله مسائكم " خلى بالك كلام بيقولوه وكانو اسطوانة  Alarm10 الأحد 17 أبريل 2016, 10:39 am من طرفgoweto_bilobed أغنية الموقف إتحسم - برنامج " أسعد الله مسائكم " خلى بالك كلام بيقولوه وكانو اسطوانة  Alarm10 الأحد 17 أبريل 2016, 10:37 am من طرفgoweto_bilobed أوبريت الشد العضلي - برنامج " أسعد الله مسائكم " خلى بالك كلام بيقولوه وكانو اسطوانة  Alarm10 الأحد 17 أبريل 2016, 10:34 am من طرفgoweto_bilobed أغنية البلد كبيرة يا ريس - برنامج " أسعد الله مسائكم " خلى بالك كلام بيقولوه وكانو اسطوانة  Alarm10 الأحد 17 أبريل 2016, 10:32 am من طرفgoweto_bilobed توكيل صيانة اندست 19058 خلى بالك كلام بيقولوه وكانو اسطوانة  Alarm10 الأربعاء 06 أبريل 2016, 12:13 am من طرفgoweto_bilobed توكيل صيانة سونى 19058 خلى بالك كلام بيقولوه وكانو اسطوانة  Alarm10 الأربعاء 06 أبريل 2016, 12:10 am من طرفgoweto_bilobed صيانة ايديال زانوسى 19058 خلى بالك كلام بيقولوه وكانو اسطوانة  Alarm10 الأربعاء 06 أبريل 2016, 12:06 am من طرفgoweto_bilobed الخميس , 31 اذار , 2016 برج العقرب خلى بالك كلام بيقولوه وكانو اسطوانة  Alarm10 الخميس 31 مارس 2016, 12:15 pm من طرف

شاطر

خلى بالك كلام بيقولوه وكانو اسطوانة

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوع{الموضوع}
ميرنا
كبار الشخصيات
كبار الشخصيات
ميرنا

M
مصر
انثى
الابراج : الجدي
المزاج : صلـوا علـى من علمنا اَلحُـبَّ ♥ واَخى ' اَلقلب بــ اَلقلـــــبْ ♥ وفتـح للخيـراَتَ كـل درب♥ صلـوَا علـى مـن ينـاَاَدي يوُمَ اَلقيااَمھ♥ ♥•¸,¤°´'`°•.¸O¸.•°´'`°¤,¸•♥ ♥ اللهم صـلى على سيدنا محمد ♥
تعاليق : سر العذاب فى الدنيا مش دمعة ولا عتاب سر العذاب البعد عن اغلى الاصحاب اصحاب غاليين علينا مثل السحاب
رسالة sms : النص
دعاء  : خلى بالك كلام بيقولوه وكانو اسطوانة  189356125
خلى بالك كلام بيقولوه وكانو اسطوانة  IKmsQ6 اوسمتي : خلى بالك كلام بيقولوه وكانو اسطوانة  13280210خلى بالك كلام بيقولوه وكانو اسطوانة  Domain13خلى بالك كلام بيقولوه وكانو اسطوانة  Eq712210خلى بالك كلام بيقولوه وكانو اسطوانة   صورة الوسام خلى بالك كلام بيقولوه وكانو اسطوانة   صورة الوسام

خلى بالك كلام بيقولوه وكانو اسطوانة  Empty
مُساهمةموضوع: خلى بالك كلام بيقولوه وكانو اسطوانة    خلى بالك كلام بيقولوه وكانو اسطوانة  Alarm10الإثنين 13 يونيو 2011, 7:50 am

كل كلامهم واحد وبيعيدوه انا اليوم جبتلك

بعض كذبااات الشباب على البنااات

ههههههههههههههههههههههه

.1حبيبتي تعرفى والله انا ماعندي حركات الشبااب .. ومش بكلم بنات

.. اصلا مابحب هالحركات..

(( باااااااااين وانت كل بنات العالم يعرفوك ))

2. مش عارف حبيبتي حاسس اني اعرفك من زمااان

(( لا يمكن ملغبط بينها وبين وحده كنت تعرفها الاول .. يمكن في شبه ))

3. حبيبتي حاسس انك غير كل البنات احس انك مختلفه وغير عنهم

((ليش فوق راسها ريشه و لا من كوكب ثاني ))

4.حبيبتي والله احس في اشياء كثيرة انا وانتي نتشابه فيهااا .. كأننا شخص واحد

(( سبحان الله اخوها في الاسلام لازم يكون في شبه ههههههههه ))

5.ياريتني ياقلبي عرفتك من زمان

(( معليش كان عندك زحمه ))

6. حبيبتي انتي تأمري قلبي امر .. كل اللي تقوليه يتنفذ

(( ايه في الاحلام اكيد ))

7. حيااتي عايزك تتحجبي عشان ما احد يشوفك غيري لاني اغاار

((لا يا حرااااام الغيرة حرقت قلبك حرق ))

8. عايز اخطبك من اهلك بس بعد ما اكون نفسي

(( صح اصلك مضيع فلوسك

كلها علىالموبايل والسيارة وعزايم و و و الخ ))

9.يا قلبي عايز اشوفك باقرب وقت ماقدرش على الشوق اللي ذبحني

((عايز اصحابه يشوفوها ويتاكدو انها حلوة ))

10 . انا احب الشعر ومن هواياتي الرسم والسباحه

(( لا رومنسي الحبيب ))

11. حبيبتي حطي في بالك ترى انا اذا حبيت حبيت من كل قلبي

(( بس اي قلب فيهماصل ده مش قلب ده فندق ))

12. علاقتي بيكي محدش يعرفها ابد لانها تعتبر من اهم خصوصياتي

(( بس عادي كل اصحابو .. لانهم مش اي احد ))

13. شكلي حبيبتي راح اجيب لي جاكوار من الوكاله

((اذا مو هوندا موديل 76 من الحراج ))

14 . احتمال اروح سويسرا الصيف الجاي

(( هههههههههه <<<< بس قولها الموبايل مش معايا لانو مش بيشتغل هناك ))

15. دايم اشتري عطوري من تناغرا

(( الحمدلله والشكر ))

16. لما اشوف رقمك في الموبايل قلبي يفز من مكانه

(( اكييد .. خايف تكون كشفت ملاعيبك ))

17. فلان قال لي اعطيه رقمك .. بس انا قلت له اقتلني قبل ماتاخذ رقمها مني

(( ههههههه يا مضحى انت يا شجااع .. ده لو ما كنتش كل الشباب يعرفو رقمها المسكينه ))

19 . حبيبتي عايز صورتك اخليها عندي عشان قبل ما انام اشوفها واحطها تحت راسي وانام

(( لا وانت الصادق عشان يوم ما تمل منها تهددها ))

20. اسف حبيبتي امس ما اتصلت عليك بس كنت مشغووووول اوى فى المزاكره

(( باين يا نيوووتن انـــــــــت ))

21. عارفه حبيبتي انا دايما البنات في المجمع يطلبو رقمي

... بس انا ما أعطيهم لانك انتي حبي

(( هههههه .. الترتيب الصحيح للجمله .. دايماا انا الحق البنات بس مايعطوني وش ))

22. والله حبيبتي كان نفسى اجي عالموعد اليوم بس

صارت ظروف صعبة جدااا وماقدرتش اجيلك

(( اه صح تذكر موعده مع صحبته الثانيه اللي واعدها 10 مرات وخلف وعده ))

23. امس مانمت... طول الوقت افكر فيك... اخدتي عقلي حبيبتي

(( لا قصدك نمت وحلمت وشبعت نوم ولا فكرت فيها اصلاً ))

24. انتي احلى بنت شفتها بحياتي ماظنش حلاقي احلى منك

(( ليه متعرف على ملكة جمال الكون واحنا مش عارفين))

25. الظاهر بشتري كمبيوتر جديد... كمبيوتري صار له شهرين

معايا وكمبيوتراخويا مش عجبني والكمبيوتر الثاني ماتأقلمت معااه

(الكزب باين بعيونك والله)
https://ta3m-elbyoot.forum.st/forum
علا محمد
كبار الشخصيات
كبار الشخصيات
علا محمد

O
لبنان
انثى
الابراج : الحوت
المزاج : قلقانة
تعاليق : إن مرت الايام ولم تروني فهذه مشاركاتي فـتذكرونى وان غبت ولم تجدوني أكون وقتها بحاجة للدعاء فادعــــولي
رسالة sms : لا تـــحــــزن إذا ضاقت عليك الأرض بما رحبت وضاقت عليك نفسك بما حملت فأهتف وقل : يا الله فالله قريب مجيب كريم
دعاء  : خلى بالك كلام بيقولوه وكانو اسطوانة  189356125
خلى بالك كلام بيقولوه وكانو اسطوانة  IKmsQ6 اوسمتي : خلى بالك كلام بيقولوه وكانو اسطوانة  8710خلى بالك كلام بيقولوه وكانو اسطوانة  LWcEsخلى بالك كلام بيقولوه وكانو اسطوانة   صورة الوسام خلى بالك كلام بيقولوه وكانو اسطوانة   صورة الوسام

خلى بالك كلام بيقولوه وكانو اسطوانة  Empty
مُساهمةموضوع: رد: خلى بالك كلام بيقولوه وكانو اسطوانة    خلى بالك كلام بيقولوه وكانو اسطوانة  Alarm10الأحد 25 سبتمبر 2011, 12:09 am

ههههههههههههههههههههههههههه
ياريت البنات الى بيقرو الكلام هيدا يقتنعو بيه ويخلو بالهم
ربنا يكملك بعقلك يا ميرنا ويخليكي ليا حبيبتي
:haert for you:

https://ta3m-elbyoot.forum.st/forum

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1
َ

مواضيع مماثلة

-
» أختار من 1 لـ 10 وتعرف ايه اللي شاغل بالك ؟؟
» ضع شخص في بالك و بعد الإجابة ستعرف مشاعره تجاهك
» بالصور: أماكن لاتخطر على بالك وغير تقليدية لحفظ إكسسواراتك
» كلام عجبني..........
» كلام مسخرة

خدمات الموضوع
 KonuEtiketleri كلمات دليليه
خلى بالك كلام بيقولوه وكانو اسطوانة , خلى بالك كلام بيقولوه وكانو اسطوانة , خلى بالك كلام بيقولوه وكانو اسطوانة ,خلى بالك كلام بيقولوه وكانو اسطوانة ,خلى بالك كلام بيقولوه وكانو اسطوانة , خلى بالك كلام بيقولوه وكانو اسطوانة
 KonuLinki رابط الموضوع
 Konu BBCode BBCode
 KonuHTML Kodu HTMLcode
إذا وجدت وصلات لاتعمل في الموضوع او أن الموضوع [ خلى بالك كلام بيقولوه وكانو اسطوانة ] مخالف ,, من فضلك راسل الإدارة من هنا