منتديات طعم البيوت

منتدى شامل يقدم كل ما يهم الأسرة من اسلاميات وثقافة ومعلومات وصحة الطفل وآدم وحواء وهوايات وترفيه والعاب وصور وفيديو وموسوعات وتكنولوجيا
الرئيسيةالمجلةمركز ألعاب المنتديأحدث الصورالبوابةالتسجيلدخول
أهلا بكم في اقسام منتدى طعم البيوت
سحابة الكلمات الدلالية
المواضيع الأخيرة goweto_bilobed أغنية كان في منصب - برنامج " أسعد الله مسائكم "  فيلم "شىء من الجهل" !! "جواز مرسى من مصر باطل". Alarm10 الأحد 17 أبريل 2016, 10:59 am من طرفgoweto_bilobed أغنية إياك ترشح أي حد - برنامج " أسعد الله مسائكم "  فيلم "شىء من الجهل" !! "جواز مرسى من مصر باطل". Alarm10 الأحد 17 أبريل 2016, 10:58 am من طرفgoweto_bilobed أغنية أنا مرتضي - برنامج " أسعد الله مسائكم "  فيلم "شىء من الجهل" !! "جواز مرسى من مصر باطل". Alarm10 الأحد 17 أبريل 2016, 10:57 am من طرفgoweto_bilobed أغنية الهاشتاج - برنامج " أسعد الله مسائكم "  فيلم "شىء من الجهل" !! "جواز مرسى من مصر باطل". Alarm10 الأحد 17 أبريل 2016, 10:57 am من طرفgoweto_bilobed أغنية لو ناوي تقاطع - برنامج " أسعد الله مسائكم "  فيلم "شىء من الجهل" !! "جواز مرسى من مصر باطل". Alarm10 الأحد 17 أبريل 2016, 10:56 am من طرفgoweto_bilobed أغنية هترشح - برنامج " أسعد الله مسائكم "  فيلم "شىء من الجهل" !! "جواز مرسى من مصر باطل". Alarm10 الأحد 17 أبريل 2016, 10:55 am من طرفgoweto_bilobed أغنية كان في مرة - برنامج " أسعد الله مسائكم "  فيلم "شىء من الجهل" !! "جواز مرسى من مصر باطل". Alarm10 الأحد 17 أبريل 2016, 10:43 am من طرفgoweto_bilobed أغنية البرنامج الانتخابي - برنامج " أسعد الله مسائكم "  فيلم "شىء من الجهل" !! "جواز مرسى من مصر باطل". Alarm10 الأحد 17 أبريل 2016, 10:42 am من طرفgoweto_bilobed أغنية يا شعبي يا نور العين - برنامج " أسعد الله مسائكم "  فيلم "شىء من الجهل" !! "جواز مرسى من مصر باطل". Alarm10 الأحد 17 أبريل 2016, 10:42 am من طرفgoweto_bilobed أغنية متبقاش غبي - برنامج " أسعد الله مسائكم "  فيلم "شىء من الجهل" !! "جواز مرسى من مصر باطل". Alarm10 الأحد 17 أبريل 2016, 10:41 am من طرفgoweto_bilobed أغنية كمالة بشرة خير - برنامج " أسعد الله مسائكم "  فيلم "شىء من الجهل" !! "جواز مرسى من مصر باطل". Alarm10 الأحد 17 أبريل 2016, 10:40 am من طرفgoweto_bilobed أغنية ما تحسبوش الإنتخابات - برنامج " أسعد الله مسائكم "  فيلم "شىء من الجهل" !! "جواز مرسى من مصر باطل". Alarm10 الأحد 17 أبريل 2016, 10:39 am من طرفgoweto_bilobed أغنية حمدين Vs السيسي - برنامج " أسعد الله مسائكم "  فيلم "شىء من الجهل" !! "جواز مرسى من مصر باطل". Alarm10 الأحد 17 أبريل 2016, 10:39 am من طرفgoweto_bilobed أغنية الموقف إتحسم - برنامج " أسعد الله مسائكم "  فيلم "شىء من الجهل" !! "جواز مرسى من مصر باطل". Alarm10 الأحد 17 أبريل 2016, 10:37 am من طرفgoweto_bilobed أوبريت الشد العضلي - برنامج " أسعد الله مسائكم "  فيلم "شىء من الجهل" !! "جواز مرسى من مصر باطل". Alarm10 الأحد 17 أبريل 2016, 10:34 am من طرفgoweto_bilobed أغنية البلد كبيرة يا ريس - برنامج " أسعد الله مسائكم "  فيلم "شىء من الجهل" !! "جواز مرسى من مصر باطل". Alarm10 الأحد 17 أبريل 2016, 10:32 am من طرفgoweto_bilobed توكيل صيانة اندست 19058  فيلم "شىء من الجهل" !! "جواز مرسى من مصر باطل". Alarm10 الأربعاء 06 أبريل 2016, 12:13 am من طرفgoweto_bilobed توكيل صيانة سونى 19058  فيلم "شىء من الجهل" !! "جواز مرسى من مصر باطل". Alarm10 الأربعاء 06 أبريل 2016, 12:10 am من طرفgoweto_bilobed صيانة ايديال زانوسى 19058  فيلم "شىء من الجهل" !! "جواز مرسى من مصر باطل". Alarm10 الأربعاء 06 أبريل 2016, 12:06 am من طرفgoweto_bilobed الخميس , 31 اذار , 2016 برج العقرب  فيلم "شىء من الجهل" !! "جواز مرسى من مصر باطل". Alarm10 الخميس 31 مارس 2016, 12:15 pm من طرف

شاطر

فيلم "شىء من الجهل" !! "جواز مرسى من مصر باطل".

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوع{الموضوع}
Dalal
صاحبة المنتدى
صاحبة المنتدى
Dalal

D
مصر
انثى
الابراج : السرطان
المزاج : مهمومة ببلدي
تعاليق : ربّـــــي اغفر لـي ولوالـديّ
وارحمهما كمــا ربيـــــانـي
صـــغيرا واجزهمــــــــــــا
بالاحســان احســـــــــــــانا
وبالسيئات عفوا وغفـــرانا
رسالة sms :
يـــــارب
اعطني قلباً كبيراً
يتسع لكل الناس
الصغيرقبل الكبير
الضعيف قبل القوي
واعطني ذاكرتين
ذاكرة ضعيفة تنسي الإساءة
وذاكرة قوية تتذكر الأحسان

دعاء  :  فيلم "شىء من الجهل" !! "جواز مرسى من مصر باطل". 189356125
 فيلم "شىء من الجهل" !! "جواز مرسى من مصر باطل". IKmsQ6 اوسمتي :  فيلم "شىء من الجهل" !! "جواز مرسى من مصر باطل". LhCzmC فيلم "شىء من الجهل" !! "جواز مرسى من مصر باطل". رابط صورة الوسام فيلم "شىء من الجهل" !! "جواز مرسى من مصر باطل". رابط صورة الوسام فيلم "شىء من الجهل" !! "جواز مرسى من مصر باطل". رابط صورة الوسام  فيلم "شىء من الجهل" !! "جواز مرسى من مصر باطل". رابط صورة الوسام

فيلم "شىء من الجهل" !! "جواز مرسى من مصر باطل". Empty
مُساهمةموضوع: فيلم "شىء من الجهل" !! "جواز مرسى من مصر باطل".    فيلم "شىء من الجهل" !! "جواز مرسى من مصر باطل". Alarm10الثلاثاء 26 فبراير 2013, 5:02 pm

فيلم "شىء من الجهل" !! "جواز مرسى من مصر باطل". 632
الورد اللى فتح فى جناين مصر

"جواز مرسى من مصر باطل".... فيلم.."شىء من الجهل"...

بطولة:

محمد مرسى، حازم أبو إسماعيل، خيرت الشاطر، هشام قنديل، البرادعى...

الريس مرسى:
مرسى ماحدش يستجرى يشهد عليه واصل!..

حازم أبو إسماعيل:
ماخلتناش ليه ياريس خلصنا على متظاهرى الاتحادية، همه اللى عاش منهم جعيص ولا جعيص؟، كانوا بقوا زكيبة أموات فى ليلة واحدة، وكانت طلعت جنازتهم جماعة زى جنازة شهداء بورسعيد، ده كان أكبر من فيهم سجد!...

خيرت الشاطر:
السجود مش كفاية، ده كان لازم ينداسوا بالجزم، وتتغرس روسهم فى الطين..

الريس مرسى:
الأكاده أنا لامم حواليا كل تور وتور يدور وابور طحين.. أبو السماعيل يانور يا اللى سبت الإخوان والسلفية فى الإسكندرية، وقلت الشاحن ضاع وأنت كنت سايب رجالتنا وبتدور على مزاجك، ورايح تتجوز السنيورة الصغيرة علشان ترجع لك شبابك!!....

"لما متظاهرو الاتحادية يموتوا كلهم، الإعلام وجبهة الإنقاذ وبلاك بلوك وأمريكا ياكلوا وشى، وتتقلب عليا الدنيا، لكن لما جزء منهم يتصاب وكام واحد يموت، الباقى يخاف ونقدر نقول للإعلام إن اللى قتلهم طرف تالت أو بلطجية مدسوسين!!....

أبو القناديل:
ماتزعلش نفسك ياسى مرسى أبو إسماعيل برضه دراعك اليمين...

الريس مرسى:
ماتقولش دراعى اليمين.. دراعى اليمين قال!!.. أنا لولايا مصر والجبهة والليبراليين كانوا يذلوكم ويخلوا أكبر مافيكم يمسح جزمة أعفن واحد فيهم.. دراعى اليمين قال.. بينا على الاتحادية علشان أقول بيان، أنعى فيه الشهدا ونتصل بالبرادعى...

أبو القناديل:
ماتخلى الحكاية دى يومين كمان ونطلع النهارده نتسامر مع بديع فى المقطم الشهدا دمهم لسه مابردش!!...

الريس مرسى:
نبرده عايزهم يقولوا علينا إيه فى البلد؟.. الإخوان مابيعرفوش الواجب!!..

على الموبايل "مرسى" يطلب "البرادعى" ويكلمه:

البرادعى:
أهلا يامرسى..

الريس مرسى:
مرسى كده حاف؟ من غير ريس؟!!..

البرادعى:
ريس مين ياأبو الأمراس انت لسه فاكر ماخلاص أنت فقدت شرعيتك مع دم كل شهيد سال على الاسفلت فى التحرير والاتحادية وكل مصرى اتسحل واعتقل مع محاصرة الدستورية ومدينة الإنتاج الإعلامى وإعلاناتك الدستورية وعزل النائب العام وده مش من حقك أقول إيه ولا إيه.. خلى اللى فى القلب فى القلب، وماتستناش منى أقولك ياريس!!!..

الريس مرسى:
بأه كل ده جواك يابرادعى.. ده أنت معبى منى على الآخر بالنسبة للشهدا دول أهلهم فى رقبتى وبعدين حد قال لهم يرموا نفسهم فى النار ويقفوا قدام القطر.. همه اللى جابوه لنفسيهم.. أنت عاوز وزير داخليتى يقف يتفرج عليا وأنا بتهدد من شوية عيال ماسكين حجارة وكام إزازة مولوتوف كان لازم يعمل كده.. ده لحم كتافه من خيرى!!..

البرادعى: قصدك خير مصر..

الريس مرسى:
ماتفرقش ما أنا مصر!!..

البرادعى:
مش دايمالك لو دامت لغيرك كانت دامت لك.. الأيام دول يامرسى..

الريس مرسى:
بطل حقد ونفسنة.. أنا جاى بالصندوق يعنى بالديمقراطية بتاعتكم!!..

البرادعى:
أنت جيت بجهل الناس وقال الله وقال الرسول وخوف الناس من الحرامية قالوا أبو دقن مش حيسرقنا وحيراعى فينا ربنا، وفعلا أنت راعيت فيهم ربنا وقتلت ولادهم علشان الكرسى والحكم ده اللى أنت عملته فيهم يامرسى بس بالصندوق برضه حتمشى.. الناس فهمت وشافت وجربت واتنورت ومش حيخش عليها تانى نظام أهلى وعشيرتى وكلام الدين.. الناس عرفت أن كلها زى بعضها أبو دقن زى اللى من غير دقن.. على الأقل اللى من غير دقن أشرف لأنه مابيسرقهمش باسم الدين، وكلام ربنا وكلام الرسول.. بيسرقهم عينى عينك عيانا بيانا!!..

الريس مرسى:
أنت ظالمنى يابرادعى.. اللى حاصر مدينة الإنتاج الإعلامى مش أنا ده أبو أسماعيل!!

البرادعى:
وأنت إيه وأبو إسماعيل إيه.. مش ده راجل من رجالتك؟!!

الريس مرسى:
ده عمل كده من دماغه..

البرادعى:
اللى مايعرفش يحكم على رجالته.. مايعرفش يحكم بلد يخربها ويقعد على تلها..

الريس مرسى:
طيب تعالى نتفاهم ونقعد مع بعض ومحلولة بإذن الله..

البرادعى:
مش حنوليهالك أنت عايزنى أقعد معاك علشان تلقطلى صورة تبعتها أمريكا علشان صندوق النقد الدولى يوافق إنه يديك القرض همه رهنوا الموافقة على القرض بتوافق كل الشعب وصلحكم مع الليبراليين ومعايا أنا وحمدين وأنت عاوزنى أحضر علشان تثبت لهم أننا اتصالحنا مع بعض، ده بعدك وبعينك يامرسى...

الريس مرسى:
ححلها من غير صورتك ومن غير أمريكا.. ححلها بقطر وبعض الدول التانية وأنا راكب راكب!!!

البرادعى:
أنت بتحلم بكره تقول البرادعى قال وتقول يارتنى سمعت كلامه بس بعد فوات الأوان..

الريس مرسى:
مع السلامة يابرادعى علشان ألحق ألقى خطابا أنعى فيه شهداء الاتحادية.. قلبى مع أهاليهم والله !!
البرادعى: مش عارف أرد أقول ايه أدى الله.. وأدى أمره ..

الريس مرسى:
البركة فيكم أنتم بقى تعقلوا الباقيين دول لحمكم ودمكم برضه والشهدا ألف رحمة تنزل عليم بس لينا حداكم طلب تبطلوا تتظاهروا شوية...

البرادعى:
ياناس هو دم الشهدا ما رواش عطشكم ؟

الريس مرسى:
أنا عايل همك وهم حمدين فى الموضوع ده..

البرادعى:
تقتلوا القتيل وتمشوا فى جنازته!!!

الريس مرسى:
وجنازتك وجنازة حمدين وحياة غلاوتك العقل فى الحاجات دى أسلم

البرادعى:
بلد جاهل بلد غبى...

الريس مرسى:
بلد عاقل بلد حكيم شىء من الجهل مايئذيش.. ياسر على بكره حيتكلم معاك أنهى أمرك معاه.. البركة فيك ياراجل

ويغلق الريس مرسى الخط...

خيرت الشاطر:
إيه يامرسى زعلان ومتأثر ليه من اللى أنت بتعمله؟ أنا عايزك زيى انت اللى ورثتنى أنت دراعى اليمين أنت اللى أخدت مكانى لو ماكنتش صقر حياكلوا لحمك حينهشوك حيحاوطوك زى الديابة أنا عايزك وحش عايزك تاكل مصر...

الريس مرسى:
حاضر ياخيرت...
أهه بالبدلة دى، بالدقن دى،بالبصة دى، باللهجة دى، أهلى وعشيرتى بالحجة دى الفلول والبلطجية، باللؤم ده مالى مصر فقر وجوع، وياعينى ياعينى ياعينى على البلد.

إيهاب طاهر

http://www.ta3m-elbyoot.com/forum

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1
َ

مواضيع مماثلة

-
» فيلم صناعة الكذب ..فيلم وثائقي منع بثه في مصر
» بالصور.. الدستور ما بين «نعم» و«لا» و«باطل»
» جدل بين الفقهاء حول فتوي عدم جواز التصويت لموسي وشفيق في انتخابات الرئاسة
» إنى خلعتك يا مرسى.
» مرسى ملكاً !!!

خدمات الموضوع
 KonuEtiketleri كلمات دليليه
فيلم "شىء من الجهل" !! "جواز مرسى من مصر باطل". , فيلم "شىء من الجهل" !! "جواز مرسى من مصر باطل". , فيلم "شىء من الجهل" !! "جواز مرسى من مصر باطل". , فيلم "شىء من الجهل" !! "جواز مرسى من مصر باطل". , فيلم "شىء من الجهل" !! "جواز مرسى من مصر باطل". , فيلم "شىء من الجهل" !! "جواز مرسى من مصر باطل".
 KonuLinki رابط الموضوع
 Konu BBCode BBCode
 KonuHTML Kodu HTMLcode "onclick="this.select();" size="80" />
إذا وجدت وصلات لاتعمل في الموضوع او أن الموضوع [ فيلم "شىء من الجهل" !! "جواز مرسى من مصر باطل". ] مخالف ,, من فضلك راسل الإدارة من هنا